The 5-Second Trick For اموزش فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

از آنجایی که صرافی ها به عنوان واسطه در بازار دیجیتال عمل می کنند و ارتباط بین طرفین معامله را بر قرار می کنند و همچنین تا میزان زیادی امنیت معاملات و ارز های دیجیتال به ویژه بیت کوین را تضمین می کنند لذا انتخاب یک صرافی معتبر و مناسب بسیار مهم می باشد .

در صرافی‌های خارجی معمولا فعالیت برای مبالغ بالا بدون انجام احراز هویت امکان پذیر نیست، با این حال هستند صرافی‌هایی که شما بتوانید مثلا معاملات زیر ۱۰۰۰ دلار را بدون احراز هویت نیز انجام دهید.

بهترین جایی که می‌توانید ارز دیجیتال موردنظر خود را خریداری کنید صرافی ارز دیجیتال است.

امکان شارژ حساب با دلار و یورو هم وجود دارد؛ اما به حساب‌ بانکی/ اعتباری بین‌المللی نیاز دارد که برای کاربران ساکن ایران امکان‌پذیر نیست.

بایننس برای افرادی که با ترید آشنایی چندانی ندارند و یا نمی‌خواهند درگیر سفارش‌گذاری و فرایندهای این‌چنینی شوند، امکان تبدیل سریع ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. با این قابلیت کاربر فقط کافی است ارز دیجیتالی را که در اختیار دارد انتخاب کند و بگوید قصد دارد این ارز دیجیتال به چه ارز دیجیتال دیگری و با چه مقداری تبدیل شود.

بنابراین، حتماً از کیف پول‌ خود نسخه پشتیبان (بک‌آپ) بگیرید تا در صورت مفقودی رمز کیف پول یا خراب‌شدن دستگاهی که برنامه روی آن نصب است، بتوانید مبالغ خود را بازیابی کنید. معمولاً کیف پول‌ها برای بک‌آپ به شما یک مجموعه ۱۲ یا ۲۴تایی از کلمات انگلیسی ارائه می‌دهند که باید آنها را در جایی امن یادداشت کنید. در صورت وقوع هرگونه مشکل، با آن کلمات می‌توانید به‌راحتی به دارایی‌های خود دسترسی پیدا کنید.

آموزش دیفای معرفی و بررسی پروژه‌های دیفای اخبار دیفای همه نوشته‌های دیفای چندرسانه‌ای

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تراست والت که بیشترین تعداد نصب در بین تمام کیف پول‌ها را دارد، فقط برای موبایل در دسترس است.

قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر فیلم آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. آخرین اخبار، تحلیل‌ها و مقالات حوزه بلاک چین را بخوانید.

البته این ترتیب می‌تواند تغییر کند، قیمت لحظه‌ای و تمام اطلاعات مورد نیاز را می‌توانید در این وبسایت مشاهده کنید.

با توجه به کلاهبرداری‌های زیاد در این حوزه، پیشنهاد ما این است که بیت کوین را از صرافی‌های معتبر بخرید و در شبکه‌های اجتماعی با افرادی که نمی‌شناسید معامله نکنید.

دیدگاه‌هایی که از قوانین فوق تخطی کرده باشند، تأیید نمی‌شوند و حساب کاربران خاطی ممکن است مسدود شود.

با توجه به این موضوع، معامله‌گران حرفه‌ای توصیه می‌کنند قبل از ثبت‌نام در صرافی بایننس به نکات زیر توجه کنید تا ریسک مسدودشدن حساب شما کاهش یابد:

Report this wiki page